יום רביעי, 13 ביולי 2011

סרט סקס פולניות דוגמניות

סרט סקס פולניות דוגמניות של המשרד ידידי אמר זונות כי היא כלבה מושחתת יותר אבל מקרוב יותר לתקשר איכשהו לא קרה טניה עלה מעמידה פנים שהיא צריכה משהו מהמדף וזה מאחורי למעשה היא בהתה צג המחשב שלי שנראה כמו שאני מחפש שותף רשת מעניינת תן לי את המפתח למשרד מאחור אמרה צייתתי לוקח את המפתחות טניה סגור סרט סקס בלגיות מפורסמות את הדלת וזרק אותם לפינה מה אתה רוצה היא לחשה מלקק את השפתיים השמנמנות מה זה משהו יוצא דופן לא לחשוב עניתי היא לאט לאט את כפתורי שמלתה תחת אשר לא היה שום דבר אבל במכנסונים קצרצרים הילדה היתה מרוצה עדין רזה עם שדיים קטנים ניצנים ורוד קטנטן אבל הכרויות סקס עם התחת אלסטי מעולה מורחים על השולחן טניה פורנו שוודיות פורנויות החלה ללטף את חזהו בעדינות מושך את הפטמות שלה מתוך מחזה כזה אני לרתיחה בתוך הכל הזין שלי התחילו להגיע בכוננות התחלתי ללטף לאט וכתוצאה מכך הגבעה מכנסיו טניה שקע נמוך גמירות יותר ויותר ולבסוף העביר את התחתונים לצד חשוף עיני הכוס שלה ורוד מסודר אל לרסן לקחתי והיה חבר ידו בינתיים טניה לא נפסק שפתי הכוס לגזרים עסיסי כבר היא החלה ללטף את הדגדגן שלה עם אצבע עוד אצבע לאט שוקע בתוך חריץ טעים לה הכוס שלה היה פשוט מענג מגולח פורנו אתיופיות חרדיות למשעי עם שפתיים ורודות שמנמן מעט מאוד ועסיסי [banner] לסביות לנשים בנהריה מאוד הבחירה שלה החלה לטפטף על השולחן נושאת ריח של טריים כמו כלבה לקראת ההזדווגות התפתיתי ללקק את החור שלה אבל ציפיתי שהיא תעשה הבא לאונן הדגדגן קצת יותר פנה טניה והרים את סרט סקס פולניות דוגמניות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה