יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

סקס אוראלי עם סיניות

סקס אוראלי עם שוודיות קטנים לפתע נשמט ראשו בעבר המכשול הקצה היה בפניםאאוץקייט צרחה זין ענק שלי עם מאמץ גדול נכנס את התחת בתולה קייטי כן היה קייט בתולה בתחת לעתים קרובות אנו קיימו יחסי מין עם הנרתיק שלה היה מפותח על ידי לי נערות ליווי כאילו קייט קיימו יחסי מין עם זונות סיניות מלידה אבל אף אחד מעולם בחייה לא לגרות את פי הטבעת שלה נכנסתי אליה באלימות בכוח גרימת כל מכה כואבת אפילו יותר אני בתוקף אנס בתולה בתחת שלה יש תענוג גדול מזה אני אפילו לא טורחים כדי להקל על הסבל שלה אני פתאום נסע הפין הארוך שלו קייט עד הסוף זו בחורה כמובן לא ציפיתיאני לא יכול לסבול את ספא זההיא ניסתה לברוח אבל הידיים החזקות שלי מחזיק ירכיה בחוזקה אני נאנסה באכזריות קטיה קורעים את קרביה פאלוס ענק להפליא כמו התליין שנהנה את הסבל של הקורבן אני פשוט קרע קטיה עם כוח דוחף פאלוס חם שלך לפי הטבעת שלהלא לאקייט לחשהעצור עיסוי אירוטי תפסיק עם זה אבל המשכתי לנוע מהר יותר ויותר על קייטי אני דוחף את הזין שלו עמוק יותר ויותר קרעתי לגזרים נערה ענייהדוחפים את הזין העבה סרטי סקס מציצות עם מרוקאיות שלו בתוך התחת קטיה אני מזועזע כל הזמןקייט החלה לאבד את ההכרה זה לקחדקות ואזהמשכתי לנקר לבנות את התחת הצר אבל אז שמתי לבבהדרגה לפרק והיא התחילה לחזורהמתעלל שלהם לגנוח אבל זה לא היה אנחה של כאב ואנחות כאב במקביל שפתיה בטירוף ולחש משהו אי אפשר היה שלא להבחין הרגשתי את הזין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה